Tuesday, November 27, 2007



Sagen - durfte ich nie das. To say – I could never that.

Sagen - was ich wirklich dachte. To say – what I really thought.

Sagen - was ich wirklich fühlte. To say – what I really felt.

Sagen - was mich wirklich bewegte. To say – what really moved me.

Sagen - was mich ärgerte. To say – what really annoyed me.

Sagen - was mich freute. To say – what made me happy.

Sagen - was mir Angst machte. To say – what I was afraid of.

Sagen - was ich wollte. To say – what I wanted to say.

Sagen - durfte ich immer nur das. To say – I was only allowed to..

Sagen - was andere für richtig empfanden. To say – what others thought of being right.

Sagen - was andere dachten. To say – what others thought.

Sagen - was andere fühlten. To say – what others felt.

Sagen - was andere bewegte. To say – what moved others.

Sagen - was andere ärgerte. To say – what made others angry.

Sagen - was andere freute. To say – what made others happy.

Sagen - was andern Angst machte. To say – what others were afraid of.

Sagen - was andere wollten. To say – what other wanted me to say.

JETZT SAGE ICH WAS ICH WILL !


BUT NOW I SAY WHAT I WANT!

No comments: